Wednesday, April 11, 2012

earthQuake/gegaran tsunami aceh 8.9 skala richter

Assalamualaikum..

hyep3!!salam sejahtera..

korang!!!!!!!!!!!!adee dengar gegaran tak???mustahil tak dengar..petang tadi..ade orang kate 20 minit after asar..tapi aQ tak rase..ehehe..tak perasan..tak ingat mase tue buat ape ntah..katenye,,dijangka,,tsunami akan menyusul after gegaran,,tapi,,wallahua'lam..8.9 skala richter pulak tue..subhanallah..teringat tarikh 24 disember..takut sangat..Ya Allah,,kau selamatkanlah kami orang mukmin..Kau selamatkanlah kami dari malapetaka bencana dan musibah yang datang..Amin..

korang tengok berite tak??dyee kate,,gegaran tue sampaikan malaysia,,singapore,thailand and india pun ade rase tau..Ya Allah,,takut sangat..saye dah laa duduk johor..kat ceruk pontian ni haa..dekat pulak tue dengan pantai..tak jauh pun..redha jelaa..tawakal 'alallah..amaran tsunami dah dikeluarkan jabatan meteorologi..lagi2 langkawi,perak,perlis n pulau pinang..kawasan pantai tue..haa,,jage2 tau sape duduk sane..semua aktiviti laut tue,,tolong laa berhenti buat sementare waktu nie..ehehehe..dah macam pembace berite pulok..ekekekeh..yang duduk jauh2 pun rase..saye tak rase punn..

Ya Allah,,dunia ni dah nak kiamat..dah tua dah pun..sampaikan saye belajar,,antare tande2 kecik nak kiamat,,salah satunyee,,kerasulan nabi Muhammad SAW..zaman nabi punn dah nak kiamat dah,,apelagi sekarang..dunia sekarang ni ibarat seorang lelaki tua yang sudah bongkok sangat2..takutnyee..rase diri belum bertaubat..banyak buat dose..belum banyak amalan lagi..Subhanallah..setiap yang berlaku adee hikmah dan rahsianyee...mak kate,,jadikan ape berlaku tue sebagai iktibar dan cepat2lah tunaikan perintah Allah..

berhenti dulu buat sementare waktu..k bye~Assalamualaikum...
CLICK DONATE N GET REWARDED ->


Thanks for reading. Do like and leave your comment. Really appreciate that :)

Comments
7 Comments

7 comments:

  1. Replies
    1. betul tue..nanti bile ade meteor hmpas bumi,nnty kluar asap dpanggil ad-dukhan,bile tue trjadi,,dunia jadi gelap sbb asap tue,then,kluarlah si ad-dajal mrosakkan bumi..Ya Allah,selamatknlah kami..thanks 4 yr comment!

      Delete
  2. tinggal tunggu gempa kat tanah arab... itu antara tnda kiamat yg besar....

    ReplyDelete
  3. thanks for yr comments!!really appreciate that!

    ReplyDelete
  4. adeh..aku malas nak update pasal isu semasa..isu semasa ialah niche yg panas.n rmai org suke bende berita yg baru..syabas hui3 sbb berjaya update pasal isu ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. wahhhhh..toce toce Master..kw punyee update lg mantap dee..bisness tue..ehehehe

      Delete

✿ Assalamualaikum, thanks comment here yo ! ✿

This is an Official Blog. Copyright© All Rights Reserved http://craftynieya.blogspot.com