Sunday, May 13, 2012

mimpi gedik dan c dye !

Assalamualaikum guys !

waktu menulis entry : 6:55 a.m.

fuhhh . nak cite niey . ntah angin ape masuk malam tadi . boleh pulok termimpi si dye . sape si dye ? adelaah . secret u know . Allah jee tahu .

okay ,  sebelum tydo tadee pun ingat dye . tetibe jee . ey , seboklah dye tue nak masuk dlm mimpi segale . hahaa . 

baru jee nek lupekan dye , dye dtg balik dlm mimpi yee . sebok betul . mak kate kalau mimpi cenggini selalunye akan jadi terbalik dalam realiti . adakah betul ? wallahua'lam . nak tawu mimpi ape ? boley pulok kan mimpi nieya g ruma dye . 

aeiiy , gedik betol . ntah ape buat . *gambaran mimpi taa jelas . hahahaha . nieya rase tue mimpi dari setan gundul malaon mane ntah kacau nieya . lupe pulok nak basuh kaki before tydo . hehee . bencilah setan nie . kw sengaje an kacau aku suruh ingat dye balik an an an . kuang ajo kw setan ! 

dan akhirnye , lepas tue tetibe bangun dah pukul 3.10 a.m. . alaaa , slek betollah ! mimpi jee rupenye . *muke kecewa . huhuhuhu .


*it was only just a dream . . lalalalalala

angin pun mase bangun tue kuat jugaklah kan . nak hujan . then , tak boleyh tydo . terkenangkan c dye tueh . tak boleyh tydo . boleyh pulak mase tue rase sebak lah . nak nangis dah tak boleyh dah . nangis pakse jee . benci lah ingat dye balik . 

okay , nak tanye korang , korang percaye cinta pandang pertame ? nieya tak percaye pun . suke pandang pertame adelah . ekekekekeh . entahlah . hati nie Allah jelah yang tahu . tak sanggup nak luahkan . dulu rase sayang sangat dekat dye . sekarang ? entahlah . 



Ya Allah , andai benar dye untukku , maka dekatkanlah hati kami agar tidak terpisah jauh . maka , jika dye bukan orangnye , maka jauhkanlah hati kami . biar dye pi main jauh2 sane . haha . yg penting nieya dapat merase macam mane rase sayang kat dye . walaupun sementare .



awok , saye benci kat awok . dahlah dah buat saye sayang awok , pastu buat tak tahu pulee yee . pastu buat saye cemburu gilee tak bertempat . hahaa . manelaah dye tahu nieya suke kat dye . dye tak taw pun . suke diam2 je neh . biarlah Allah jee yang tahu . biarlah rahsia nie kekal sampai nieya tutup mate . hihi .

*shhhhh .

kawan nieya pernah cakap , kalau kite sayang sangat kat dye , dan kite tak beritahu sesape pun kat orang pasal kite suke dye , sampailah kite mati , itu juga dikira syahid . nanti kat syurga jumpa dye . auw . sweetnyee . hahaa . dalam kes nieya , tak tahulah kan .

cikgu pulak cakap , kalau kite mimpi seseorang 3 kali dgn mimpi yang sama , maybe tue jodoh kite . wallahua'lam .

entah macam mane boley suke dye . Allah punya rancgn . kite tak tahu .ekekeke . hey hey hey , jangan ingat     
 mentang2 aku nie ade sikit punye gangster , takde feeling2 nie kayh . hahaa . gangster ? kawan skola jelaa tahu . 

pape pun nieya akan cube buang perasaan nie jauh2 . simpan jelaa untuk suami tersayang . ekekekeke . uopss , bakal suami . hahaa . aeiyy , lame lagilaa cik nieya oiiy . blaja belum habis lagi . perjuangan masih panjang . eh , tapi , tadee sapee ey boley ganti . haha . nieya akn simpan dye dalam sudut hati ceruk mane ntah . jauh didasar hati . hahaa . 

okaylah . sekali lagi nieya merepek2 dalam entry nie . pedulik apo aku . blog aku . punye sukelaa . hehee  . kidding . well , life must go on . jangan hanye kerane lelaki , aku dah menyerah . terputus ditengah jalan . aku boleh ! yee . aku boleh buat terbaik ! teruskan pandang ke hadapan . and don't look back !

okay . stop now .  bye

psst pssstt . *untuk awok , may Allah blessing you . semoga awok dapat ape yang awok capai dalam hidup nie . and good luck . ade jodoh jumpe lagi . wakakakaka

p/s : mimpi yang baik datangnye dari Allah , mimpi yang buruk datangnye dari setan gundul malaon mane ntah . hihi .

Assalamualaikum .  
CLICK DONATE N GET REWARDED ->


Thanks for reading. Do like and leave your comment. Really appreciate that :)

Comments
4 Comments

4 comments:

  1. jeng3... Jia kenal tak die tuh?? heheheheheee... rase mcm boleh teke jew.. kik3

    ReplyDelete
    Replies
    1. hep3..bukan bukan..bukan yg awak sangkekan,okay..taak,bukan dye..haha

      Delete

✿ Assalamualaikum, thanks comment here yo ! ✿

This is an Official Blog. Copyright© All Rights Reserved http://craftynieya.blogspot.com