Monday, June 04, 2012

durian runtuh a.k.a rezeki nomplok !!!

Assalamualaikum yuOlszz disane !!!

apa kabar ? kabare ? how are you ? kaifa haluk ???

waaaaaaaaaaah . hari nieyh memang seronok ! teruja ! gembira ! happy

kenape ?????? 

hari nieyh ade durian runtuh a.k.a rejeki nomplok jatuh atas bumbung rumah aku . 
*rejeki nomplok same macam durian runtuh . aku anak jawa . haha

yuOlsz knOw what ? baru je petang tadi , mak abah balik .

and guess what ???

mereka telah membawa seguni beberapa ketul tangkai buah durian *bahasabakuyangteruk . hahaha

waaaaaaaaaaaaaaaah .

memang terus terus kitOrang serbu , membaham buah durian dengan rakusnye . terus masukkan dlm mulOt dengan biji2 dye sekali tapi tak telan biji tueh . nak mampuihh ??? adek2 semua makan makan makan . yuhuuuuuuuuuuuu !!!!!!

dah lame mengidam taw aku nieyh !!!!!

waaaaaaaaahhh . serOnok ! teruje ! gembire ! happy ! =D





tapi , sayangggggg .......

'kehadiran kekasih lamamu , datang kembali mengenang .......... '
 lalalalalalalalalayaaaaaaaaaaannnnnn~~

OKAY FULLSTOP !

tapi , sayang . . adek aku yang sorang tue ,  ct.fatima.az-zahra . entah kena sampuk santau rasuk ape entah , dye sorang jee tak makan durian . haiiiiiiiiihhhhhhhhh .

dari sudut kirinya , memang kesian kat dye . rugi meyh tak merase kenikmatan buah durian yang memang SEDAP TERASA PUASNYA . . hishhh . sayangggnyee . . .

dan dari sudut kanannya pulak , memang 1 advantage buat kitorang adek beradek . bhahahaha . mane taknye . eloklah tue kw tak makan buah durian , sekurang2nye takdelah nak berebOt2 macam orang asing tak pernah nampak buah durian kan . behahahahahahahahahahahar *ketawe paling jahat !

yee yee yee . pasal buah durian pOwn nak jakun kw nieyh !!! aku makan hari-hari sampai jemu . takdelah nak jakun macam kau tueh ! huhhh *bisik hati organ dalaman korang .

arghhhhhhhhhhh . tak kesahlah korang nak kate aku jakun ke hapee kejadahnye .

untOk adek aku YAYA yang birthday nye jatuh atas bumbung hari nie (7 tahun) . anggaplah buah durian tue hadiah spesel
dari mak abah . bersyukur kayh bersyukur ! huntOnglaah . time birthday aku , mane ade dah musim durian2 nieyh . haha

kalau kau nak mewah-mewah , tunggu aku jadi macam abang mark zuckerberg kau tueh yee . time tue , kau nak planet plutO pun aku buleyh hambekkanlah untOk kau . hihihi

memang berpanaslah kitorang malam nieyh . haha . petang tadi sempat jugaklah kitorang buat bubur durian ~~

*copypaste mintak pacek tersayang , pacek google . 

awww .

jangan jelez okay !

nak jelez jugak ???

dipersilakan dengan segale hormatnye aku bentangkan red carpet yang didatangkan khas dari paris untuk korang jelez melez dengan aku ~~ haha .

erkkkkkkkk . finee . tak bawak lawak okayh .

memang lepas nieyh 1 rumah melekat bau durian lah yee . sendawe pun durian . semua durian lah . eeuuuwwwwwwwwwwhhhhh .

*hambek neh untuk korang yang ku sayangi~

korang nak jugak ? datanglah rumah . nie alamat rumah saye : no . 6768 , jalan utama , taman durian , jalan durian runtuh , 45678 , DURIAN JATUH DARUL NIKMAT , kutub utara , kutub selatan .

k finee . entry tak kelakar .

bye~ merajuk dengan korang . =P

hehehe .

Assalamualaikum dan Salam 1 Longgok Durian Untuk Anda !
hihihihihi =D

p/s : thank yOu sO much jugak dekat master zuheir ! cOz pomote blog anak buah dye yang tak seberape nieyh . hehe . thanks again ! anda mau tempah design , blog , banner utk bisness korang ??? sila tempah kat master zuheir . beliau sedia memberi khidmat ! nak special ebOok ? kena jadi follower beliau . thanks again to master coz sudi kongsi ilmu tentang internet2 nieyh . =D

CLICK DONATE N GET REWARDED ->


Thanks for reading. Do like and leave your comment. Really appreciate that :)

Comments
2 Comments

2 comments:

✿ Assalamualaikum, thanks comment here yo ! ✿

This is an Official Blog. Copyright© All Rights Reserved http://craftynieya.blogspot.com