Saturday, June 09, 2012

lirik : semua isi hatimu ! – 3 Suara (jaclyn victor, ning baizura & shila) !

Assalamualaikum yuOlsz . 

nak share lirik lagu lepas buat entry jangan ganggu pacarku ! ~
huhu . hope tade sape kacau pacarku lagi . ahahahaa

~semua isi hatimu by 3 suara sedap~

Kau katakan padaku
Betapa lelahnya dirimu menghadapi aku
Kau katakan padaku
Ingin kau mengakhiri semua ini

Tak bisakah engkau cuba
Melihat diriku dan semua cintaku
Tak bisakah engkau cuba
Hargai hatiku dan perasaan ku untukmu

Cubalah tuk mengerti aku
Seperti aku yang mengerti semua tentang dirimu
Cubalah tuk merasakanku
Seperti aku yang merasakan semua isi hatimu

Tak bisakah engkau cuba
Melihat diriku dan semua cintaku
Tak bisakah engkau cuba
Hargai hatiku dan perasaanku
Yang hanyalah teruntuk dirimu

Cubalah tuk mengerti aku
Seperti aku yang mengerti semua tentang dirimu
Cubalah tuk merasa aku
Seperti aku yang merasakan semua isi hatimu

Cubalah tu cubalah tuk mengerti aku
Cubalah tuk merasa aku
seperti aku yang merasakan semua isi hatimu
Semua isi hatimu

yeahhh . i like it sO much ! suke sangat ! nak2 masuk part chorus . ahah . 

psst . nak mintak tolong korang klik gmbar2 yang atas sekali tue boley ? thanks~
bye~

Assalamualaikum dan Salam 1 World !

CLICK DONATE N GET REWARDED ->


Thanks for reading. Do like and leave your comment. Really appreciate that :)

Comments
6 Comments

6 comments:

  1. amboi...lirik lagu bukan main lagi..hehehe..
    follow me back :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe . thanks visit here ~ done follow =) thanks follow ~ =)

      Delete
  2. cx sgt suka lagu ni :) liriknya sgt best. :) bila hayati, mesti tersentuh. :) *first time singgah blog ni. :) hye!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hye cx ! haah . boley tacing tue . hehe =D thanks singgah sini ! =)

      Delete
  3. blog anda dimention kat sini

    http://kisahkunotkisahmu.blogspot.com/2012/06/senarai-5-blog-fav-jia-dikalangan.html

    ReplyDelete

✿ Assalamualaikum, thanks comment here yo ! ✿

This is an Official Blog. Copyright© All Rights Reserved http://craftynieya.blogspot.com