Friday, July 13, 2012

akhirnye !!! jawapan kepada persoalan yang dinanti-nanti !



yuolszzzzzzzzzzzzzzzz !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hari nie , 1 hari penuh nieya nak bergumbira berjimba sakan bagai !!!!! Alhamdulillah ya Allah . alhamdulillah . Allah jee tahu perasaan nieya tatkala ini *macam baru lepas nikah pulee . ekekekeh . akhirnyeee !!! jawapan kepada persoalan yang dinanti-nanti kan telah terungkap dalam satu misteri . nusantara . . 

mesti korang dah buat muke blurr semacam . macam ayam berak kapur terpercik ke muka korang sambil terkena tempias percikan ayam golek tahi najis burung yang baru melintas atas korang depan laptop *statement panjang seantero dunia . kan kan kan kan kan ????? jujur laa . taa paham kan ? SILE BACE SINI DULU ! untuk memahamkan DNA otak korang . dalam BAB INI nieya dah terangkan perasan emosi & perasaan nieya dalam saat-saat menghadapi SEMAKAN KEPUTUSAN PERMOHONAN KEMASUKAN KE IPTA sesi akademik 2012/2013 LEPASAN STPM/SETARAF . 

hari nie . keputusan tue keluar . dan nieya . dah check . berdebar-debar + gugur jantung + menggigil sawan + cuak + sakit perut dek gelisah = ??? memule . tanak check . 



*sila abaikan anak panah edit bagai tue . Y piss .

perghh . baru belajar bwt printscreen . hoho . kuno kejap . thanks to -> Boni Kacak lagi tampan <- yang sangat memahami kehendak nieya . muahaha . kalau taa . nieya pun taa tahu ape mende printscreen tue . haha . name pun kuno . perghh perghhh . dah terpesong jauh dari tajuk !!! alhamdulillah . nieya bakal dapat masuk Uni juga akhirnya !!! terima kasih bebanyak kepada pihak USIM kerana sanggup ambik nieya tepi jalan sebagai anak angkat buah didik naungan USIM . UIA,UUM,UKM taa dapat masuk . huuu . sedey . untung laa . untung ade PAK USIM . thanks USIM


*klik untuk mendapat hasil yang memuaskan jantung hati korang . 

ape yang penting . kite kena sematkan niat di dada . belajar kerana Allah . hari-hari kena perbaharui niat . contoh : "hari nie aku nak gi kuliah awal lah . boleh laa dok cuci mate tengok si dye". haa . yang nie dah salah niat . that's whylaa . kena selalu perbaharui niat . okay . yuolszz . masuk bab niat pulak . thanks bace entry nie ! nak kongsi kegumbiraan nieya jap . heheh 

 :D  :)  ;)


Assalamualaikum . .
CLICK DONATE N GET REWARDED ->


Thanks for reading. Do like and leave your comment. Really appreciate that :)

Comments
10 Comments

10 comments:

✿ Assalamualaikum, thanks comment here yo ! ✿

This is an Official Blog. Copyright© All Rights Reserved http://craftynieya.blogspot.com