Sunday, July 08, 2012

Freemason - Pertubuhan Bawah Zionis !


yuolszzz . nieya nak share 1 info n maklumat nie . maybe ade yang tak tahu pasal mende nie . nieya cekup maklumat nie dari majalah lelame dulu kala . rase bersalah pulok kalau tak share info nie. sebab kite dah tahu kena laa sebar2kan ye taak yuolszz ? sharing is caring . caring is loving . errr . heheh . bace pelan-pelan okay ;)
sebelum tue , TEKAN SINI untuk tolong menatang comel nieyh :)

-------------------------------------------------------------------------------


FREEMASON adalah satu pertubuhan sulit yang mempunyai hubungan rapat dengan pergerakan Zionis Antarabangsa. Idea penubuhan Freemason berasal daripada akidah Yahudi. Ini bermakna gerakan ini berkembang seiring dengan sejarah Yahudi dan segala kegiatannya berdasarkan kitab suci orang Yahudi. Gerakan ini menggunakan simbol-simbol kebebasan, persaudaraan, kesamarataan dan kemanusiaan untuk menarik pemimpin-pemimpin dunia khususnya pemimpin Islam, pegawai tinggi kerajaan dan cendekiawan Islam ke dalam perangkap Freemason sama ada disedari atau tidak.

Freemason sebenarnya adalah sebuah pertubuhan sulit yang dibentuk oleh orang Yahudi untuk menghasilkan kepentingan mereka, mengembalikan semula kerajaan Yahudi dan seterusnya menakluki dunia. Kenyataan ini dibuktikan melalui kata-kata Theodore Hertzle : "Sesungguhnya tempat-tempat perjumpaan sulit golongan Freemason yang bertebaran di seluruh dunia bekerja dalam keadaan orang ramai leka sebagai satu saluran untuk mencapai tujuan kita dan orang Nasrani yang rendah akal membantu kita bagi mencapai kemerdekaan, juga wakil-wakil kita yang bukan dari orang Yahudi akan menghasilkan kebahagiaan yang banyak kepada kita. "

Kelab lain yang ditubuhkan setelah rahsia perancangan dan protokol Zionis Antarabangsa terbongkar kepada masyarakat Islam di dunia. Kelab-kelab tersebut merupakan kelab antarabangsa yang berbentuk kebajikan untuk kegiatan masyarakat tempatan. Ia juga merupakan kelab yang memberikan bantuan kepada mereka yang memerlukannya. Walau bagaimanapun, kelab-kelab ini mempunyai tujuan tertentu di sebalik aktiviti kebajikan tersebut. Ini kerana ia adalah di antara pertubuhan sulit yang terletak di bawah gerakan Zionis Antarabangsa yang menganjurkan aktiviti-aktiviti yang menitikberatkan nilai-nilai Barat. Ia juga merupakan organisasi yang ditubuhkan oleh Zionis Antarabangsa sebagai alternatif kepada gerakan Freemason dalam usaha mencapai matlamat mereka untuk menguasai Palestin dan dunia seluruhnya. 
(Lihat: Fathi Yakan (1986), Dunia Islam dan Tipu Daya Antarabangsa (Sepanjang Kurun 14 Hijrah), Syed Ab. Rahman Syed Hussin (terj. ). Shah Alam: Dewan Pustaka Fajar. h. 68)

SUMBER & KREDIT : Majalah Milenia Muslim April 2006.


------------------------------------------------------------------------------

bawah nie antara simbol-simbol , logo freemason , illuminations diorang .





so , korang dah tahu ??? begitu jahatnya diorang sampaikan sanggup buat ape saje untuk kuasai dunia . sampai sanggup perangkap kite . illuminations antara salah satunye . nak tahu lagi boley KLIK SINI ! haa . cariklaa pape yang patut . yang berpaedah yee yuolszz . kat situ banyak gilee maklumat tentang yang kat atas nie . korang bile online , jangan tahu pesbuk , blogging jee tau . maklumat2 dunia nie korang patut tahu jugak . peringatan untuk nieya jugak . 

okay ? KLIK SINI PULAK ! ;)

korang nak rantai swarovski ohsem taak ??? cantikkk sangatttt !!! TONYOH SINI !

thanks for reading ! :)

Assalamualaikum . .

CLICK DONATE N GET REWARDED ->


Thanks for reading. Do like and leave your comment. Really appreciate that :)

Comments
2 Comments

2 comments:

  1. freemason ni pemuja syaitan dan mereka lah yang akan membangkitkan Dajal

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup!moga kite berada dalam lindungan Mu,Ya Allah..

      Delete

✿ Assalamualaikum, thanks comment here yo ! ✿

This is an Official Blog. Copyright© All Rights Reserved http://craftynieya.blogspot.com