Monday, November 05, 2012

Farid Kamil + Diana Danielle Nikah = Entry Bergambar :)


hello ! tengok nie gambar farid kamil(31) dengan diana danielle(21) kahwin ! huiii huntunglaaah dah kahwin -.-'
diana danielle nikah farid kamil 19    diana danielle nikah farid kamil 20 
diana danielle nikah farid kamil 21    diana danielle nikah farid kamil 22    diana danielle nikah farid kamil 23
    
majlis nikah farid kamil dan diana danielle 17    majlis nikah farid kamil dan diana danielle 20    majlis nikah farid kamil dan diana danielle 21
majlis nikah farid kamil dan diana danielle 23    majlis nikah farid kamil dan diana danielle 24    majlis nikah farid kamil dan diana danielle 25

  
auww sweet nyee !!! :) boleh tanye tak ? turn aku bile ??? -..-' *belum sampai seru :D hoii belajar dulu laah ! baru sem 1 nak berangan . poOodaah ! simple gilee kan dorang . sweet jee . haa ! haa ! haa ! dah mule letew nak berangan jadi princess . korang neh -..-' dah dah dah . sambung balik buat esaimen tue . study ! study ! haha

SUMBER RUJUKAN FOR ASSIGNMENT

GOSSIP.COM 1
GOSSIP.COM 2
GOOGLE IMAGE.COM
LAINRUJUKAN FACEBOOK

Assalamualaikum . .

CLICK DONATE N GET REWARDED ->


Thanks for reading. Do like and leave your comment. Really appreciate that :)

Comments
2 Comments

2 comments:

  1. semoga dorang berdua ni berbahgia hinggalah ke anak cucu..amin..

    ReplyDelete
  2. Wow! Nice blog here! Jom view saya juga!=) http://www.aimisyahirah.com/2012/11/urban-street-winter-photoshooting.html

    ReplyDelete

✿ Assalamualaikum, thanks comment here yo ! ✿

This is an Official Blog. Copyright© All Rights Reserved http://craftynieya.blogspot.com