Saturday, December 15, 2012

status facebook paling panjang :'(


yeah . i know aku nie bukan pandai mane pun . kadang2 kalau orang tanye aku pun, aku blurred2 . tak tau nak jawab ape . tak macam korang yang tau semua perkara . *kononnye . tapi, aku nak mintak satu je . tolong jangan ketawakan seseorang tue bile dye tak tau pape . contoh lah kan : bile budak nie tak tau macam mane nak gune atm machine . janganlah korang ketawekan or tanye, 'kau tak tau gune bende nie ??' pastu gelak3 . kau ingat kau hebat dalam semua hal ke ? bayangkan kalau kau berada kat tempat budak tue . ape perasaan kau ? kecik hati . terasa hati . sakit hati . semua yang berkaitan dengan 'hati' timbul *kecuali besar hati . budak tue pendam je dalam hati . diamkan je . satu hari, orang yang gelak3 tue berada dalam kedudukan budak tue . tapi, dalam situasi yang lain . korang mintak bantuan budak tue . tapi, budak tue tak pernah sekali pun gelakkan korang . tak pernah nak malukan korang . korang rase malu tak dengan diri sendiri ?? sedar lah weii . jangan selalu bukak aib orang . satu hari nanti, orang akan bukak aib kite sendiri .

aku tengok orang yang suke senda2 macam nie orang yang lebih pandai dari aku . kau pandai, tapi akhlak, sikap kau ? betul kate Ustaz Don, segelintir orang yang lebih pandai nie selalunya akhlak bukan selalu baik pun . aku memang bukan pro kalau korang nak tanye aku macam2 . sorry sangat . kadang2 member tanye aku pasal study, aku confuse . tak tau nak jawab ape . aku tau ape yang kau tanye, tapi aku jenis tak reti explain . hope tade yang terase hati . maybe kemahiran aku dalam penulisan kott . 

aku teringat dulu2 time STAM . aku nak sangat tengok kawan2 aku berjaye . tapi, tak gune jugak kalau aku push2, bagi semangat bagai kat korang, tapi, korang tak gerak jugak . dah nak dekat exam, pagi tue, aku yang cuak sebab korang tak study pape lagi . aku faham maybe korang jenis orang yang tak tau jenis kehendak soalan . bahasa arab kaan . aku kesian sampai aku suruh korang bace nie tue bla nie bla tue . hopefully korang dapat jawab . that was the best moment if kita dapat tolong orang yang kita sayang . 

bukan biarkan dye je . bukan biarkan kite fikir tentang diri kite je . harapan aku, dapat graduate or same-same berjaye dengan semua member2 yang aku kenal . i think that would be the great moment ! :') so, good luck kawan-kawan . i know you can do it better than me . same-same lah kita tolong each other okay . kite sebenarnya saling memerlukan . thanks accept me as your friends . even kau senyum kat aku pun, aku dah kire bersyukur sangat . even aku tak balas senyum . bahaha . kejam ! 

okay fine ! status membebel paling panjang ! hari nie aku banyak sakitkan hati orang tanpa sengaja . i guess lah kaan . sorry for everything . maybe semua tue salah aku . walaupun kau tak balas message ke chat ke ape semua bagai, aku akan anggap tue semua salah aku . thanks buat aku macam nie . maybe Allah nak uji dengan cara yang macam nie . korang emo, aku yang kena . thanks . thanks . thanks :') walaupun kau benci aku, Allah tetap ada untuk aku . aku tau aku kena selalu ingat tue . k baii

*entry celop dari status facebook sendiri :P

Assalamualaikum . .

CLICK DONATE N GET REWARDED ->


Thanks for reading. Do like and leave your comment. Really appreciate that :)

Comments
1 Comments

1 comment:

✿ Assalamualaikum, thanks comment here yo ! ✿

This is an Official Blog. Copyright© All Rights Reserved http://craftynieya.blogspot.com